Cupcake

Om mig

Mitt foto
En tvåbarnsmamma från stockholm/järfälla som nyss upptäckt glädjen med att baka tårtor.

fredag 22 juni 2012

Byggarebob Tårta

Nu har jag bara ett par få dagar kvar på förskolan jag jobbar på, sen blir det semester och sen studier.. Det ska bli riktigt kul att börja studera, jag har länge gått och funderat på "vad jag ska bli när jag blir stor", och nu tror jag att jag har hittat rätt och ser verkligen fram emot att köra igång.

Men.. fy vad jag kommer sakna alla underbara barn på jobbet, några har jag redan sagt hejdå till och det är svårt, i går när jag åkte hem kom det ett par tårar. Kommer väl bli ännu värre på fredag när jag gör min sista dag, men nu till tårtan.... Den här tårtan gjorde jag för någon vecka sen till barnen på jobbet när vi hade knytkalas. Den består av vaniljbotten, jordgubbsmousse och vaniljkräm.

Byggarebob tar en fika paus


1 kommentar: