Cupcake

Om mig

Mitt foto
En tvåbarnsmamma från stockholm/järfälla som nyss upptäckt glädjen med att baka tårtor.

torsdag 12 januari 2012

Blixten Mcqueen tårta

Min lilla underbara pojken fyller tre år idag, kan inte förstå att han redan är så stor. Han är en kille som vet vad han gillar min plutt . Han var väldigt bestämd att han skulle ha ett pirat kalas och självklart tyckte jag att det var en toppen ide! Så roligt tema på ett kalas.
Men han var lite kluven för han ville ju gärna ha en blixten tårta också... Jag är ju inte så svår övertalade så en blixten tårta fick bli kvällens efterrätt, det blev inte så mycket detaljer men killen var jätte nöjd ändå.
Tyckte det var lite roligt att göra en bil tårta eftersom mitt intresse för att baka tårtor började för exakt ett år sen när jag gjorde just en biltårta, ser att jag lärt mig lite under året som gått. Den är fylld med hallongrädde och vaniljkräm.

3 kommentarer:

  1. Erika12/1/12

    Du är verkligen såååå duktig Anki :). kram Erika

    SvaraRadera
  2. Tack Goa vänner! det värmer:-) kram på er

    SvaraRadera