Cupcake

Om mig

Mitt foto
En tvåbarnsmamma från stockholm/järfälla som nyss upptäckt glädjen med att baka tårtor.

lördag 31 mars 2012

Rosatårta

Mina små älsklingar har varir sjuka mycket ett tag nu, och all vab är väldigt jobbig för oss alla. I torsdags fick jag lite paniköver att vara hemma och titta på samma väggar, så jag börja måla om vårt sovrum..Måla om och fixa med ljusstakar och annat pyssel. har lite svårt för att bara vara... Jag hann inte riktigt klart med sovrummet och ska därför slutföra det idag. Därför fick jag slänga ihop en tårta väldigt snabbt... jag hade en tårta klar i frysen som var  fylld med hallon mousse vaniljkräm och ett lager med sylt o grädde den är spacklad med grädde och täckt med Marispan. Eftersom själva tårtan var klar så behövde jag ju bara göra det som är kul :-)





2 kommentarer:

  1. Å va tjusigt! Va duktig du e! Vill du ha en inbjudan till min blogg så kan du få se vad jag bakat :) fast de e ju som sagt inte bara en bakblogg...
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Snälla! Ja det vill jag gärna, alltid kul med insperation :-) Hoppas Helgen varit bra. Mvh Anna-Karin

    SvaraRadera