Cupcake

Om mig

Mitt foto
En tvåbarnsmamma från stockholm/järfälla som nyss upptäckt glädjen med att baka tårtor.

söndag 16 oktober 2011

Chokladfudgetårta

Idag gjorde jag en liten test tårta när vi skulle hem till goda vänner, det är en choklad botten, fylld med chokladkräm och hallonmousse som ligger på ett tunt lager nutella, den är spacklad och dekorerad med mörkchokladfudge, jag tycker att det är jättekul att spritsa rosor, chokladfudgen var lite för hård så handen krampa en del, men gott blev det !


2 kommentarer:

  1. Anonym18/10/11

    Vilken fantastiskt vacker tårta och trevlig sida för övrigt!
    Imorr´n tar jag med med äppelmuffins till jobbet, inte alls vackra men ack så goda ändå!/Ann

    SvaraRadera
  2. ankiskaka18/10/11

    Tack så mycket, vad glad jag blir:-)dom ser jag fram emot! Anti

    SvaraRadera