Cupcake

Om mig

Mitt foto
En tvåbarnsmamma från stockholm/järfälla som nyss upptäckt glädjen med att baka tårtor.

onsdag 28 september 2011

Barbietårta

När min dotter fyllde 4 år var det rätt självklart att hon skulle få en barbietårta, den blev populär! Och jag hade en väldigt stolt och glad liten tjej. Det här är min andra tårta jag gör. (förutom "vanliga" tårtor)

Fylld med jordgubbsmousse och vitchokladfluff
(min sons halva cupcake hamnade med i bild också)




Till släktkalaset gjorde jag denna jordgubbsbomb.


Lite annat gott till barnkalaset, en vuxen tårta, mini cupcakes i härliga färger och 5 sorterskakor.

2 kommentarer:

  1. Hej Anki! Jag måste bara få säga att jag är helt faschinerad av dina tårtor och kakor! Du är så himla duktig. Varför inte öppna kondis? ;). Hoppas allt är bra med dig och familjen annars!
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  2. ankiskaka30/9/11

    Tack snälla Mikael! vad glad jag blir:-) tycker ju att det är sjukt kul. hoppas allt är toppen med dig och din familj. med oss är det bara bra.
    kram anki

    SvaraRadera