Cupcake

Om mig

Mitt foto
En tvåbarnsmamma från stockholm/järfälla som nyss upptäckt glädjen med att baka tårtor.

tisdag 27 september 2011

Nu kör vi!!

Okey.. här är mitt första inlägg, och då vill jag vissa en tårta jag gjorde i våras, det var den första tårta där jag modellera dekorationer och jag blev väldigt nöjd över resultatet.
Tårtan var till en min kära vän Mia som älskar att shoppa(vem gör inte det..) så jag gjorde en sko och en väska i mmf (marshmallow fondant).
Det blev en väldigt uppskattad överaskning till min kära vän


Skon på torkning.
Tårtan var fylld med daim fluff och egen vaniljkräm.

2 kommentarer:

  1. Anonym28/9/11

    Tess blev jätteimpad av denna tårta och vill ha en sån när hon fyller nio........synd att du bor så långt bort :-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hon gillar! glad jag blir:-)

    SvaraRadera